Pierde grăsimea interioară a coapsei în 1 săptămână


A deveni obsedată de coapsele subțiri poate duce la eforturi drastice de a pierde în greutate, care nu sunt sănătoase sau productive. Pentru multe femei, singura modalitate de a obține coapsele extrem de subțiri este să devii subponderal, ceea ce nu este o reflectare a sănătății.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapsei

Dacă aveți o greutate sănătoasă pentru înălțimea dvs. Antrenează-ți picioarele pentru a fi frumos și tare pentru a alerga, a dansa, a drumeții și a mers cu bicicleta, pentru a nu obține o idee ideală. Diferența dintre coapsă, spațiul dintre coapsele superioare, care apare chiar și atunci când genunchii tăi se îmbină, a devenit un standard de frumusețe fizică pentru tinerele fete și adolescenți.

O diferență de coapse nu poate fi atinsă de toată lumea; este nevoie de un tip de corp genetic subtire, cu solduri largi si foarte putine grasimi corporale. Videoclipul zilei Din păcate, nu puteți găsi trenuri de grăsime pe coapsele interioare. Anumite exerciții pot ajuta la întărirea musculaturii picioarelor, dar nu vor scăpa de grăsime care se află pe partea de sus a acestor mușchi.

Și chiar și picioarele musculare pot fi destul de groase, sau șoldurile suficient de înguste, încât coapsele interioare se ating.

Cum să pierzi grăsimea internă a coapsei 2021 - The healthy post

Pierdeți grăsimea din întregul corp pentru a obține coapse interioare mai slabe, dar nu observați-vă diferența de coapsă; în loc să se concentreze asupra sănătății.

Realitatea pierderii de grăsime Când lucrați la o anumită parte a corpului, cum ar fi coapsele interioare, nu afectează direct grăsimea de acolo.

Pierdeți grăsimea în 7 zile (scădere în greutate de grăsime din burtă)! 5 minute de antrenament

Celulele de grăsime conțin trigliceride, pe care mușchii nu le pot folosi pentru energie. În schimb, aceste trigliceride trebuie transformate de organismul dumneavoastră în glicerol și acizi grași.

Acestea circulă pe tot corpul ca o sursă de combustibil pentru țesuturile dumneavoastră, inclusiv pentru mușchii dumneavoastră. Unde arzi grăsimea pentru a crea energie este în afara controlului tău; corpul tău are un model stabilit de pierdere în greutate care este dictat de forma și genetica.

Dacă aveți picioare grele sau groase cu un trunchi subțire - o formă de corp cunoscută sub numele de o pere - pierderea în greutate vă poate face într-o formă de pară mai mică, dar nu vă veți transforma dintr-o dată într-o nouă formă a corpului cu picioare subțiri.

Alimente pentru a reduce grăsimea interioară a coapsei

Pentru a pierde in greutate, cea mai buna optiune este de a mobiliza cat mai multa grasime posibil prin miscari care folosesc mai multi muschi simultan pentru perioade lungi de timp, mai degraba decat seturi scurte de exercitii care vizeaza doar unul sau doi muschi la un pierde grăsimea interioară a coapsei în 1 săptămână dat. Cercetările confirmă faptul că pierderea de grăsime orientată nu este posibilă.

Încercetarea asupra jucătorilor de tenis publicată în Annals of Internal Medicine nu a evidențiat o diferență semnificativă în cantitatea de grăsime dintre brațul drept și cel stâng.

Având în vedere că jucătorii de tenis au o poziție dominantă care are mult mai mult de lucru decât celălalt, un braț ar fi mult mai slab, fiind posibilă o pregătire la fața locului.

pierde grăsimea interioară a coapsei în 1 săptămână pierderea în greutate vârstnică

Cercetările mai recente, publicate într-o ediție din a Jurnalului de Cercetare în Forță și Condiționare, au relevat efecte similare ale exercițiilor de formare la fața locului.

Participantii care au exercitat de trei ori pe saptamana timp de 12 saptamani, cu accent special pe efectuarea de presa picior cu un singur picior pentru mai mult de 1. Totuși, participanții au pierdut grăsimea superioară a corpului. Depozitarea grăsimilor în coapse Hormonul feminin face mai multă probabilitate de depozitare a grăsimilor în șolduri, fese și coapse, ceea ce oferă un avantaj fiziologic în timpul nașterii și alăptării.

Dar, de asemenea, înseamnă că această grăsime este adesea pierde grăsimea interioară a coapsei în 1 săptămână de încăpățânată să se reducă.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (Spoiler Alert: implică dietă și exerciții fizice)

Puteți reduce aspectul și volumul de grăsime internă a coapsei numai atunci când pierdeți grăsime pe tot corpul. Cremele, masajele, mașinile vibratoare, suplimentele și gadgeturile de fitness nu vă vor ajuta. Extinderea șoldurilor pentru a crea iluzia coapsei mai slabe nu este o opțiune, fie că structura osoasă este determinată de genetica dvs.

Primul pas în a pierde grăsimea este de a crea un deficit de calorii prin mâncarea mai puțin și deplasarea mai mult. Strategia pentru pierderea de grăsimi Determinați câte calorii aveți nevoie zilnic pentru a vă menține greutatea utilizând un calculator online sau o întâlnire cu un dietetician.

pierde grăsimea interioară a coapsei în 1 săptămână pierderea în greutate tuscaloosa al

Odată ce cunoașteți acest număr, scădeați până la de calorii din ceea ce consumați zilnic și adăugați - de calorii de mișcare. Aceasta are ca rezultat un deficit de de calorii zilnic. Din moment ce un kilogram este egal cu 3, de calorii, vă veți pierde între 1 și 2 kilograme pe săptămână.

Se va pierde grăsimea coapsei interioare

Toate aceste kilograme nu vor ieși exclusiv din coapse, dar, pe măsură ce corpul tău se micșorează, la fel și picioarele. O rată mai mare de kilograme pe săptămână nu este recomandată, deoarece de obicei trebuie să recurgeți la tactici nesigure.

pierde grăsimea interioară a coapsei în 1 săptămână pierdere în greutate kissimmee fl

Pierderea rapidă în greutate se întoarce adesea la fel de repede cât a dispărut, iar o mare parte din ea este doar o greutate a apei, nu o grăsime adevărată. Nu alimentați calorii atât de mult încât să ajungeți la mai puțin de 1, de calorii pe zi.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapselor

Prea scăzută din consumul de calorii poate încetini metabolismul, ceea ce face mai greu pierderea în greutate și poate crea un nivel nesustenabil de deprivare. Dimensiuni moderate ale porțiunilor acestor alimente sănătoase la mese pentru a se potrivi cu consumul de calorii, dar nu săriți alimentele întregi pentru a se potrivi în porții de zahăr, sifon și boabe rafinate. O zi de probă a meselor ar putea include pâine prăjită cu unt de arahide și un măr la micul dejun; o salată verde cu somon prăjit, suc de lămâie și ulei de măsline la prânz; legume prăjite și piept de pui cu orez sălbatic la cină.