Modalități de a slăbi gleznele


Scapă-te de cankle pentru bine cu aceste 7 metode

Fitness Când am început să ridic greutăți, am intrat în sala de forță ca dansatoare de balet de 16 ani, cu multă flexie plantară vârfuri ascuțite și zero dorsiflexie abilitate de flexare. Dacă acest lucru a fost grozav pentru execuția piruetelor, a devenit problematic când a venit vorba de executat genuflexiuni. Deși majoritatea oamenilor consideră mobilitatea șoldului și a mușchilor femurali ca fiind de importanță capitală pentru genuflexiuni corecte și pentru mecanica îndreptărilor, dacă îți lipsește mobilitatea gleznei, îți scurtează potențialul de adâncime și determină torso-ul să se aplece înainte, ceea ce suprasolicită spatele inferior și crește efortul necesar pentru a ridica.

Forța poate stagna și chiar să scadă cu timpul, dacă nu avem grijă de mobilitatea gleznei. Aceste cinci exerciții sunt gândite pentru a îmbunătăți mobilitatea generală a gleznei, și sunt divizate în mișcări pre- și postantrenament: Preantrenament, țintești să mobilizezi gleznele și gambele în toate direcțiile și să îmbunătățești coordonarea cu ABC-urile gleznei, precum și o fandare adâncă de întindere, pentru mobilizarea gambelor și a tendonului lui Ahile.

Natura te-a inzestrat cu glezne butucanoase?

Postantrenament, vei face trei întinderi statice pentru tibii, gambe și fascia plantară, pentru a îmbunătăți anvergura mișcării, pentru a reduce durerile cum să slăbească grăsimea brațului superior postantrenament și pentru a-ți menține mușchii lungi, mobili și sănătoși.

Notă: Pentru a te bucura de toate beneficiile acestor exerciții, încearcă să le faci desculță.

Neil Gaiman a avut o regulă pentru adaptarea Good Omens: a-l face fericit pe Terry Pratchett Scapă-te de cankle pentru bine cu aceste 7 metode Majoritatea oamenilor ar fi mințit dacă ar spune că au găsit glezne grele un atu atractiv. Și dacă te-ai întrebat vreodată de ce unii oameni au fost blestemați cu cancles, nu ești singur.

Acest lucru permite o întindere mai profundă și o amplitudine a mișcării mai mare decât ai putea obține încălțată. Desenează ABC-ul lent și intenționat cu fiecare picior, litere mici sau mari, cursive sau toate cele de mai sus.

De ce unele femei au gambe subtiri, in vreme ce altele nu? Ai putea sa te simti nedreptatita daca faci parte din categoria femeilor ale caror gambe masoara in circumferinta tot atat cat gleznele. Din pacate, aspectul este destul de des intalnit nu doar la persoanele plinute, dar si la cele slabe. Arunca o privire la picioarele parintilor tai, pentru ca aceeasi forma o mostenesti si tu.

Coboară genunchiul drept pe sol și lasă-ți trunchiul pe coapsa stângă. Pune mâinile de o parte și de cealaltă a tălpii stângi, sau prinde talpa sub degete.

Ține talpa stângă pe podea în timp ce te apleci cu torso-ul spre coapsa stângă și apasă ușor înainte genunchiul stâng.

modalități de a slăbi gleznele evoluția reduri în greutate

Menține poziția 30 de secunde, fă pauză, apoi repetă. În runda următoare, încearcă să-ți apeși greutatea în degetul mare de la picior timp de 15 secunde, apoi în degetul mic 15 secunde. Menține o presiune constantă în toate cele cinci degete în timp ce apeși șoldurile înainte, pentru a obține o întindere profundă a gambei. Menține 30 de secunde, apoi eliberează tensiunea.

Repetă de două-trei ori. Du mâinile în spate și ridică trunchiul până ce simți o întindere în tibie, apoi menține un minut. Dacă ești mai flexibilă, pune mâinile în spate și lasă-te ușor pe spate, permițând genunchilor să se ridice de pe sol și menține 20 de secunde ilustrat.

modalități de a slăbi gleznele mănâncă grăsimile pierde în greutate

Revino în patru labe pentru a te odihni puțin, apoi mai repetă de două ori. Trage degetele înăuntru, apoi du mâinile în spate astfel încât să stai pe călcâie.

Dacă ești flexibilă sau dorești o întindere mai profundă, ridică trunchiul drept și pune mâinile pe șolduri sau în poală ilustrat.

  1. Pierdere în greutate top 10 sfaturi
  2. Scadere in greutate fara motiv
  3. Ce mănânci ca să slăbeşti la fund şi la picioare Tehnica genuflexiunilor 5 exerciții pentru picioare și abdomen care te vor ajuta să slăbești Video — voluntarii.
  4. Arderea gelului de grăsime
  5. Preveniți alte leziuni în primele 72 de ore 1 Protejați-vă glezna.
  6. Exercitii pentru ingrosarea gleznelor – Modalitati de a slabi

Menține un minut. Spune-le si celorlalti!

Post navigation

Distribuie pe Comentarii Modalități de a slăbi gleznele deja un cont? Intra in cont Adauga un comentariu Trebuie sa te autentifici pentru a adauga un comentariu, sau un raspuns.

Adauga comentariu.

modalități de a slăbi gleznele vida pierderea în greutate