Mesomorph tipul corpului pierdere în greutate feminină, De unde știi ce tip de corp ești?


foarte puternic arzător de grăsimi avantajele pierderii în greutate

Pagina principala Planul de dietă și antrenament feminin Mesomorph Corpul tuturor este impresionant, totuși forma ta, de regulă, poate fi clasificată ca una dintre cele trei clase explicite: ectomorf, endomorf sau mezomorf.

Ectomorfii vor fi, în general, lungi și slabi, în timp ce endomorfii sunt mai rotunzi și mai plini.

  • Mihaela bilic dieta hipocalorica
  • Tipul greu de fizic. Proporții corporale și tipuri constituționale. Mesomorf de tip fizic
  • Dieta feminină mezomorfă - Sănătate -
  • Activitate fizică pentru mezomorfe Experții nu mai cred că un tip de corp mezomorf sau ectomorf sau endomorf este absolut neschimbat.
  • Slimming bodysuit tricou
  • Figura tip X în formă de x mediu de oase; lățimea umerilor este aproximativ egală cu lățimea coapsei; talie subțire; depozitele de grăsime sunt formate în fese și coapse; rata medie metabolică creșterea în greutate în timpul nutriției non-armonie.

Femela mezomorfă se încadrează undeva în mijlocul ei și apare de obicei sănătoasă, cu o margine ascuțită. Femelă mesomorfă Indivizii cad din când în când într-unul din aceste somatotipuri; în schimb, acestea sunt în general un amestec de două tipuri de corp, cu o formă mai predominantă decât cealaltă. Tipul tău de corp realizează mai mult decât să-ți recunoască forma; în plus, influențează modul în care te îngrășezi, răspunde la exerciții fizice și reacționează la diferite hrană.

Regimul alimentar corect poate spori aspectul atletic de obicei al unei doamne care este copleșitor de mezomorfă.

Cum se identifică un mezomorf

Cuprins Planul de dietă feminină Mesomorph Deoarece tipurile de corp au legătură cu dimensiunea carcasei scheletice și afinitatea naturală pentru a fi progresiv stabil sau pentru a depozita din ce în ce mai mult grăsimi, nu vă puteți schimba tipul de corp consumând o anumită rutină alimentară.

Cu toate acestea, nu vă puteți schimba modelele alimentare pentru a beneficia cât mai mult de tipul de corp și pentru a ajuta la o greutate sănătoasă.

Încă o dată, mezomorfele se pot îmbrăca și se pot dilua eficient. Deoarece au o cantitate mai mare, pot necesita un număr mai semnificativ de calorii decât alte tipuri de corp, totuși este o paritate sensibilă.

pierderea în greutate bikini înainte și după reteta de slabit 14 zile

Mesomorfele se pot îmbunătăți atunci când proteinele mai mari consumă mai puține calorii, cu o accentuare mai mică pe amidon. Luați în considerare împărțirea plăcii în treimi și concentrarea asupra tipurilor de nutriție însoțitoare: 1.

Deciziile semnificative includ ouă, carne albă, pește, fasole, linte și lactate bogate în proteine, similar cu iaurtul grecesc.

Susținerea imunității și reacțiilor biochimice, stocând informații genetice și în spatele acestor substanțe. Grăsimile - oferă energie, participă la metabolismul hormonal și reglează sistemul nervos. Carbohidrați polizaharide și monosacharide - susțin metabolismul energetic, promovează absorbția proteinelor. Provoca eliberarea hormonului insulină - un anabolizant natural care stimulează creșterea musculară.

Produsele întregi conțin fibre, agenți de prevenire a cancerului și fitochimicale care ajută la consolidarea unui cadru robust și rezistent și a fixării musculare. Grăsimile sunt la fel de semnificative.

În greutate: dieta de creștere în greutate

Cu toate acestea, alegerea celor corecte este cea care provine. Deciziile semnificative încorporează nuca de cocos sau uleiuri de măsline, avocado și nuci și semințe. Pentru a vă decide nevoile calorice, faceți o întâlnire cu un nutriționist sau încercați să utilizați un mini-computer online punct cu punct care ia în considerare raportul mușchi versus grăsime și somatotipul.

Rețineți: mai mult mușchi implică mai multe calorii care se așteaptă să alimenteze acești mușchi. Mai mult decât atât, în cazul în care vă antrenați în mod regulat, va trebui să vă cronometrați mâncarea, astfel încât să vă avansați vitalitatea și recuperarea - mâncând gustări mici atunci când mișcarea vă poate ajuta.

eco slim barriga boy greutate pierde

Mesomorfele sunt de obicei bine asamblate și stabile, cu o constituție puternică și sunt curajoase, curajoase și puternice. Atunci când vă aranjați rutina de alimentație, poate fi foarte bine să vă uitați la somatotipul dvs. Deși este extrem de atrăgător, veți avea caracteristici complet mezomorfe, cu șansa că de obicei sunteți din ce în ce mai robust și mai subțire, acest lucru va avea impact asupra modului în care ar trebui să mâncați.

Mâncare pentru creșterea în greutate

Planificarea meselor Un plan de bază pentru cină ar trebui să aibă trei mese și câteva gustări în fiecare zi, fiecare conținând măsurile adecvate de proteine, carbohidrați și grăsimi. Puștii tăi ar putea fi oarecum mai mici, dar ar trebui mesomorph tipul corpului pierdere în greutate feminină urmeze la fel aceste reguli.

Cu toate acestea, când vine vorba de tipurile de corp, lucrurile nu sunt întotdeauna negre sau albe.

O mușcătură la mijlocul dimineții ar putea fi câteva prăjituri de orez împrăștiate cu tartine cu nuci și fără gem de zahăr suplimentar, alături de un pahar de lapte degresat. La prânz, luați carbohidrați, cum ar fi pâinea integrală, un covrig sau o folie încărcată cu pui, curcan sau caș, legume și o porție laterală de măsline sau nuci nesărate.

Completați după-amiaza cu iaurt grecesc amestecat cu fructe de pădure, banane și semințe de dovleac, completați-vă ziua cu friptură slabă, un cartof dulce sau alb pregătit și o porție mare de legume dușate cu ulei de măsline sau gătite în ulei de cocos.

Planul de antrenament feminin Mesomorph luni Deadlifts: 5, 5, 3, 2 Mersuri de mers pe jos: 3 x 12 Sling împinge 4 x 50 de metri.