Mct pierdere de grăsime. MCTs vs CLA pentru grăsime și pierderea în greutate - Mr. Supplement Australia


Dingrăsimea a revenit incredibil pe farfurii și în gurile oamenilor care trăiesc în națiunile occidentale. Motivele sunt abundente, dar unele dintre cele mai mari includ: Creșterea popularității dietelor paleo și ketogenice Dorința de a ne întoarce în stilul de viață alimentar al bunicilor noștri Creșterea numărului de studii care analizează efectele dăunătoare ale unui aport mai mare de carbohidrați, rezultând o reacție împotriva zahărului, a cerealelor și a carbohidraților în general Creșterea numărului de studii care arată grăsime poate să nu fie tipul rău pe care toți am făcut-o să credem.

  • Rezultatele pierderii în greutate mct 3 motive pentru care nu poți să slăbești pierde in greutate nu mananca zahar Asa cum nu exista 2 persoane perfect identice tot asa nu exista 2 procese metabolice care sa se manifeste la fel.
  • Womens health pierde grăsime
  • Pagina principala Cum se pierde masa grasă?

Ambele grăsimi s-au dovedit de fapt promițătoare în combaterea obezității prin reducerea poftei de mâncare și a consumului de alimente, dar care dintre ele este cea mai bună pentru pierderea în greutate?

Tot ce ai vrut să știi despre CLA Desigur, înainte de a afla ce grăsime este mai bună pentru pierderea de grăsime, vă ajută să cunoașteți puțin despre cele două, începând cu Acid linoleic conjugat sau CLA pe scurt.

Tipuri de ulei MCT MCT reprezintă trigliceridele cu lanț mediu și este o grăsime saturată pe care experții o indică adesea ca fiind mai sănătoasă decât alte grăsimi saturate. De ce? Deoarece corpul îl absoarbe mai repede și este mai ușor disponibil pentru a fi folosit pentru combustibil. Uleiul pur MCT este greu de găsit.

Considerat o grăsime trans, există de fapt 28 de forme diferite de acid gras, dintre care cele mct pierdere de grăsime frecvente sunt 9-CLA sau CLA. Principala diferență dintre aceste două este că 9-CLA este produs în mod natural la animale, cum ar fi vacile sau caprele, în timp ce CLA este în mare parte derivat sintetic. Așteptați, dar nu sunt grăsimile trans nesănătoase și periculoase?

mct pierdere de grăsime

Da, anumite tipuri de grăsimi trans, în special cele care sunt create din uleiuri vegetale, sunt dăunătoare sănătății. CLA, pe de altă parte, este diferit din punct de vedere structural și, prin urmare, nu reprezintă o amenințare.

Rezultatele pierderii în greutate mct

Acestea fiind spuse, s-a demonstrat că CLA în doze mari afectează negativ nivelul colesterolului și rezistența la insulină. Din păcate, este și mai puternic decât 9-CLA atunci când vine vorba de beneficiile de slăbire.

mct pierdere de grăsime

Spre deosebire de trigliceridele cu lanț mai lung, care pot dura ceva mct pierdere de grăsime pentru a fi digerate și utilizate pentru combustibil, MCT-urile pot pătrunde direct în vena portală a ficatului și de fapt pot fi consumate ca energie. Așteaptă, nu sunt grăsimile saturate rău și pentru tine?

mct pierdere de grăsime

Nu chiar. Analize recente 1 au arătat că grăsimile saturate pot avea un efect neutru asupra sănătății inimii.

Ulei MCT O revizuire a trigliceridelor cu lanț mediu - Rezultatele pierderii în greutate mct

La fel ca în, nu reduce riscul și nici nu crește riscul. Mai degrabă, o grăsime saturată, cum ar fi MCT, precum și alte grăsimi, cum ar fi CLA, pot avea efecte benefice în combaterea obezității, care este în sine un predictor puternic al sănătății inimii.

Cum îl folosim?

MCT vs CLA pentru pierderea de grăsime Atât trigliceridele cu lanț mct pierdere de grăsime, cât și acizii linoleici conjugați au câștigat atenția ca ingrediente care pot ajuta la pierderea grăsimilor.

Mai exact, studiile au arătat că CLA poate avea capacitatea de a: Creșteți sațietatea sau plenitudinea Între timp, MCT-urile s-au arătat că: Reduceți foamea Reduceți aportul de alimente Reduceți grăsimea corporală Deci, cum se descurcă fiecare dintre aceste două grăsimi când merg cap la cap?

Un studiu din a decis să examineze doar faptul că, prin faptul că 19 adulți sănătoși consumă 3 tipuri diferite de băuturi în decurs de câteva săptămâni, pentru a vedea ce efecte imediate a avut asupra consumului zilnic de alimente.

mct pierdere de grăsime

Deci, cei 19 subiecți au fost împărțiți în 3 grupuri, fiecare dintre grupuri consumând la micul dejun fie: 1. Un smoothie cu 5g de CLA și 16g de ulei vegetal 2. Un smoothie cu 25g de MCT 3. Un smoothie cu 22g de ulei vegetal Trebuie remarcat faptul că toate smoothie-urile au avut aceleași calorii și conținut global de grăsimi. Au fost apoi evaluați cât de multă mâncare au mâncat pe tot restul zilei.

10 beneficii ale uleiului MCT pentru sănătate

Acest experiment a fost repetat de două ori, astfel încât fiecare participant să consume un tip diferit de grăsime. Deci, ce au aflat?

mct pierdere de grăsime

Aportul de masă nu a fost semnificativ diferit între grupuri Totuși, aportul caloric pentru restul zilei a fost semnificativ mai mic în grupurile MCT și CLA, dar nu și în grupul cu uleiuri vegetale. Cei care au CLA au mâncat în medie cu de calorii mai puțin decât grupul de uleiuri vegetale. Cei care au MCT au avut cu de calorii mai puțin decât grupul de uleiuri vegetale.

MCT vs CLA pentru scăderea grăsimii și a greutății

Judecând după rezultate, este ușor de observat că administrarea unei doze zilnice de MCT este puțin mai bună pentru pierderea de grăsime și greutate decât o doză zilnică de CLA. O reducere de peste de calorii pe zi este semnificativă, deoarece este adesea utilizată ca cifră de către medici și dietetici ca o cantitate recomandată de deficit caloric care poate susține o schimbare vizibilă a greutății. Nu se cunoaște modul în care CLA sau MCT poate produce această reducere a aportului de alimente și studiul are limitarea studierii numai a efectelor acute.

Cu toate acestea, au existat deja câteva studii 2. Trigliceridele cu lanț mediu au dovezi puțin mai puternice, dar în mod ideal, luarea ambelor poate oferi un ușor efect aditiv. Verdict final: Dacă ar fi să alegi; alegeți MCT-uri, dar, dacă este posibil, combinați-le pe cele două. Mumme K, Stonehouse W.