Macronutrient de admisie pentru pierderea de grăsimi, Alcoolul și modelele de admisie macronutrientă sunt legate de adipozitatea generală și centrală


De câte calorii trebuie să arzi pentru a pierde 1 kg? De ce este atât de dificil să arzi grăsime?? Ce se întâmplă când mergeți la o dietă? Condiții de ardere a grăsimilor. Antrenamente de ardere a grăsimilor. Cardio arderea grasimilor.

Cum să-ți înveți corpul să ardă grăsimea mai repede? Cum să înțelegeți că ați condus grăsime, nu mușchi sau apă? Pentru a începe arderea grăsimilor, trebuie, de fapt, să-ți exagerezi corpul.

Pentru că își va proteja depozitele până la ultimul, sacrificând apa, mușchii și bunăstarea ta.

Obiectivul de pierdere în greutate a grăsimilor corporale

De ce se întâmplă asta? Și ce să faci pentru a arde exact grăsimea de pe părți, și nu mușchii? O persoană nu poate trăi fără grăsime. Grăsimea este implicată în formarea membranelor celulare, protejează organele de deteriorare, joacă un rol în procesele metabolice și chiar produce hormoni.

tummy slimming monokini

Dar cel mai important: este un rezervor imens de energie pe care corpul îl economisește în caz de foame. Și iată principala ambuscadă.

pierderea în greutate de 15 lbs înainte și după

Pentru că noi și corpul nostru avem o viziune fundamental diferită asupra acestui rezervor. Această grăsime în plus pentru macronutrient de admisie pentru pierderea de grăsimi este rea. Și pentru corpul nostru, este ca un cont într-o bancă elvețiană: cu cât st lucia pierdere în greutate mai multe, cu atât mai bine. Strămoșii noștri îndepărtați și nu foarte mulți au trebuit să moară de foame atât de des, încât nu putea fi altfel.

Pentru a lupta dezinteresând supraalimentarea și a fi supraponderali, omenirea progresivă a început în urmă cu de ani și înainte de asta, multe milenii, pământeni au murit în masă doar din lipsa hranei și chiar și acum, în multe țări, ei continuă să moară, ceea ce este deja acolo.

Am studiat asociațiile dintre modelele de alcool și macronutrienți și adipozitatea centrală și centrală.

Organismul stochează grăsimi ori de câte ori este posibil, astfel încât să nu morți de foame. Prin urmare, corpul unui manager de top din New York este la fel de gata să păstreze grăsimea ca și corpul unei femei țărănești sărace din unele Uganda. Ce se întâmplă când mergeți la o dietă Imaginați-vă că sunteți un șofer care merge într-o problemă urgentă într-o zonă unde există o benzinărie la o mie de kilometri și chiar atunci nu este un fapt că acolo va exista benzină.

bench apăsați pentru pierderea în greutate

Ce vei face? Așa este, împingeți-vă în portbagaj și poate în salon, cât mai multe canistre pline pe care le puteți încadra acolo. Și, desigur, veți conduce în modul cel mai economic. Dacă continuăm analogia, atunci din punctul de vedere al corpului nostru, grăsimea este doar o sursă suplimentară de combustibil. Când există multă mâncare, nu este atât de necesar. Dar de îndată ce aportul de calorii scade, organismul percepe acest lucru ca începutul foamei.

Se activează modul cel mai economic de unde și letargia și pierderea forțeiiar prin cârlig sau prin escroc începe să stocheze combustibil - grăsime.

Și pentru a-l păstra la maximum, începe procesarea unui alt atu - țesutul muscular. La urma urmei, puteți supraviețui fără biceps abrupt și fără cuburi pe stomac. Iar mușchii, chiar și în repaus, risipesc energie.

Raportul de proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate

În timp de foame, nu îți poți permite un astfel de lux. Acest lucru explică efectul yo-yo, când după o dietă, greutatea nu doar revine, ci devine chiar mai mult decât era. Și - ceea ce este cel mai rău dintre toate - creșterea se datorează grăsimii. Creșterea în greutate după dietă vine în detrimentul grăsimii Și apoi hormonii sunt, de asemenea, conectați.

De îndată ce țesutul adipos începe să scadă ușor, un semnal este trimis către organism, iar organismul produce urgent ghrelinul hormonului foamei. De aici chinul tuturor celor care sunt la dietă: se pare că stomacul este plin la capacitate alimente cu conținut redus de caloriidar totuși vrei să mănânci până îți pierzi voința.

E tot gras! Un cerc vicios, nu? Ei bine, depinde de cum îl privești. Dacă foamea este într-adevăr ceea ce se întâmplă doar în lumea noastrăatunci șansele noastre de supraviețuire sunt foarte mari doar glumesc!

Știri din lumea tehnologiei moderne! Recenzii de gadget-uri, sfaturi utile, informații interesante și cele mai recente știri. Dar fiind capabil să proiecta mesele care îndeplinesc obiectivele de admisie a nutriției au fost mereu mai dure. În acest articol, veți afla rapid cum puteți face acest lucru utilizând o foaie de calcul Excel și un calculator online gratuit. Carbohidrați, proteine, grăsimi, fibre.

Dar serios, indiferent cât de rezistent este corpul nostru, toată lumea îl poate face să ardă grăsime. Dar ca?

  1. Folosind frig pentru a arde grăsime
  2. Reducerea grăsimii corporale
  3. De câte calorii trebuie să arzi pentru a pierde 1 kg? - Ulei
  4. T6 arzător de grăsime înainte și după
  5. Ce mănânc pentru a scăpa în jos

Să vă spunem acum. Un subiect alunecos într-adevăr. Da, rețeaua este plină de reclame pentru fonduri care se presupune că arde grăsime nu mai rău decât soarele - zăpada de primăvară.

Reducerea grăsimii corporale

Dar câți oameni știți care au într-adevăr drastic și, cel mai important, și-au redus definitiv depozitele, începând pur și simplu să ia pastile sau suplimente? Dacă totul ar fi atât de simplu, problema obezității din lume ar fi dispărut cu mult timp în urmă.

Da, există medicamente folosite de sportivi profesioniști. Dar au o mulțime de contraindicații și multe efecte secundare.

Mijloacele care inhibă absorbția grăsimilor sunt de obicei prescrise de un medic. Dar mai degrabă te vor ajuta să nu câștigi kilograme noi.

Share on Facebook Share on Twitter O prezentare generală a reducerii grăsimii corporale Reducerea grăsimii corporale este unul dintre obiectivele principale pentru sportivi, adulți activi și indivizi care doresc să piardă în greutate. Având o compoziție optimă a corpului, se demonstrează că îmbunătățește sănătatea, performanța atletică și aspectul estetic. Potrivit cercetărilor, nivelul scăzut de grăsime corporală, menținând în același timp menținerea musculaturii musculare, oferă un avantaj competitiv. Alte studii indică faptul că obținerea unei compoziții ideale de grăsime corporală este unică bazată pe cheltuielile individuale de energie. Aceasta înseamnă că ceea ce funcționează pentru o persoană activă poate să nu fie cea mai bună abordare a managementului greutății pentru alta.

Dar ceea ce a fost deja acumulat poate să nu funcționeze. În orice caz, este necesar să fie tratat cu astfel de medicamente dintr-un motiv, dar pe fondul scăderii aportului de grăsimi din alimente. În caz contrar, vă veți confrunta cu fenomene foarte neplăcute, cum ar fi, de exemplu, defecarea necontrolată și aceasta nu este o glumă. În ceea ce privește ananasul, grapefruits, ghimbirul și alte ceai verde, efectul lor de ardere a grăsimilor, pentru a-l spune ușor, este foarte exagerat.

Nu vă va ajuta ananasul dacă stai pe canapea prinzând farfurii pline de găluște și Olivier năprasnic cu ele. Condiții de ardere a grăsimilor În primul rând, este deja clar că dieta nu este o opțiune. În schimb, mâncați o dietă sănătoasă, astfel încât să obțineți suficientă nutriție pe de o parte și să nu mâncați excesiv pe de altă parte.

Și rămâneți la ea în mod constant. Cum se face cu ușurință - citiți aici. În al doilea rând, pentru a arde grăsimile, este necesar să se țină seama de viteza cu care lipidele adică grăsimile sunt procesate de organism.

Acest proces se numește științific oxidativ. Antrenamente de ardere a grăsimilor Ați văzut bărbați pe plajă, cu cuburi pompate pe burtă ieșind în față? Acesta este rezultatul unui control necorespunzător al sedimentelor.

Din faptul că pur și simplu vei trage fier, grăsimea nu va dispărea. De ce? Așa o explică excelentul antrenor, olimpian, fondatorul școlii de conducere Leonid Șvetsov.

Fondator al școlii de conducere Leonid Șvetsov. Da, antrenamentele de forță vor consuma cantități uriașe de calorii. Însă în timpul primei mese, organismul va încerca să înlocuiască pierderea de energie. Și dacă la masă nu există suficientă mâncare, acesta se va adăuga, împărțind macronutrient de admisie pentru pierderea de grăsimi, dar nu va lăsa grăsimea în cuptor. Mecanismul este următorul.

De câte calorii trebuie să arzi pentru a pierde 1 kg?

Când începi să faci exerciții fizice, corpul tău are nevoie de energie suplimentară pentru mușchii tăi. În primul rând, el îl obține din glucoza dizolvată în sânge și glicogenul depozitat în mușchi. Toate acestea sunt, ca să spunem așa, un combustibil rapid cu care ai alimentat în timp ce mâncai. Grăsimea este o altă problemă. Este eliberat din depozit doar atunci când depozitele de glucoză și glicogen încep să se epuizeze. De obicei, acest lucru se întâmplă nu mai devreme de de minute după începerea lecției.

Cum se transforma Carbohidratii in Grasime ?

Deci, antrenamentul de ardere a grăsimilor ar trebui să continue aproximativ o oră. În acest caz, lecția ar trebui să fie continuă. De aici moralul: încărcările de putere, care implică abordări și odihnă între ele - nu vor funcționa prin definiție. Un alt punct important.

cum pierzi grăsime oblică

Grăsimea arde numai cu participarea oxigenului. Aceasta înseamnă că cele mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt aerobic sau cardio. În timpul acestor sarcini, capilarele se extind, care se duc la mușchi. Fluxul de sânge crește. Leagă oxigenul și îl transportă la mușchi.

fat burner skald

Și exact asta avem nevoie. Antrenamente Cardio pentru a arde grăsime Antrenamentele de ardere a grăsimilor sunt bune, deoarece puteți alege activitatea care vă place. Nu-mi place să alerg - să înot, nu vreau să intru în apă - să mergi cu bicicleta. Ceea ce contează cu adevărat este intensitatea lor. Păduirea, ciclismul cu opriri sau schiul pe îndelete, în timp ce admiră natura nu va merge.

pierderea în greutate uvb