Dieta de ingrasare, Dieta potrivită persoanelor care vor să se îngraşe - Bonduelle


Dieta potrivită persoanelor care vor să se îngraşe

Beauty Health Cura de îngrășare pentru femei Cura de îngrășare pentru femei ar trebui să se bazeze pe alimente sănătoase, bogate în calorii.

Deși este poate mai ușor să te îngrași dacă mănânci fast food și dulciuri… Cristina Bucur Reading Time: 3 minutes Cura de îngrășare pentru femei ar trebui să se bazeze pe alimente sănătoase, bogate în calorii.

dieta de ingrasare

Deși este poate mai ușor să te dieta de ingrasare dacă mănânci fast food și dulciuri… Reading Time: 3 minutes Share this article Cura de îngrășare pentru femei ar trebui să se bazeze pe alimente sănătoase, bogate în calorii.

Deși este poate mai ușor să te îngrași dacă mănânci fast food și dulciuri zilnic, cu siguranță nu este cea mai bună alegere pentru sănătatea ta. Dacă vrei să pui câteva kilograme în plus, încearcă să ai mai multe calorii în dietăsă consumi proteine, lactate nedegresate și grăsimi vegetale și animale.

Un regim special pentru tine

Acest surplus caloric îți poate aduce aproximativ o jumătate de kilogram pe săptămână. Este important însă ca aceste calorii să nu fie obținute din mâncare de tip fast food.

Autor: Dr. Ce ar trebui să mănânci ca să te îngrași În timp ce multe persoane se confruntă cu kilograme în plus și cu dificultatea de a găsi o dietă potrivită nevoilor lor, unii dintre noi încearcă să câștige în greutate.

Poate așa te îngrași mai repede, însă este nesănătos și îți dă o senzație neplăcută de lipsă de energie. Desigur, îți poate cauza și probleme de sănătate.

10 reguli care te ajută să te îngrași

Consumă mai multe grăsimi sănătoase Alimentele care conțin grăsimi sănătoase sunt pline de substanțe nutritive și, de asemenea, bogate în calorii, făcându-le o opțiune excelentă pentru creșterea în greutate. Alimentele care conțin grăsimi vegetale ar trebui să fie prima ta opțiune. Nucile, semințele, untul de arahide, avocado și uleiul de măsline sunt alegeri excelente în cura de îngrășare pentru femei. Poți, desigur, consuma și grăsimi sănătoase din surse animale, însă cu moderație, deoarece acestea conțin și grăsimi saturate nesănătoase.

dieta de ingrasare

Include în dieta ta de îngrășare carne slabă de pasăre și produse lactate grase. Mănâncă mai multe proteine Proteinele sunt un aliat de nădejde în cura de îngrășare pentru femei.

Cosa succede se cominci a mangiare avena tutti i giorni

Mai degrabă ajută la dezvoltarea musculaturii decât la îngrășat. Este important să mănânci mai multe proteine dacă faci sport, în special dacă vrei să pui masa musculară. Surse bune de proteine sunt carnea slabă, peștele, ouăle, cerealele integrale, produsele lactate și leguminoasele.

  1. Diete pentru ingrasat - dieta de ingrasare perfecta
  2. Dobrin Mara Niciun comentariu cum sa te ingrasi sanatosdieta de ingrasaredieta de ingrasare in 7 zile Poate ca unele femei au probleme cu greutatea in exces, dar exista si alte femei care sunt prea slabe, asa ca special pentru acestea am pregatit dieta de ingrasare in 7 zile.
  3. Dieta de ingrasare in 7 zile - latinoamericando.ro
  4. Afla ca este posibil.
  5. Dieta de îngrăşare perfectă

Ar trebui să mănânci cam de grame de proteine pe zi dacă vrei să te îngrași. Poți consuma și shake-uri proteice pentru a-ți asigura doza zilnică de proteine. Astfel, ai dintr-o suflare o sută de calorii în plus.

Cura de îngrășare pentru femei

Consumă băuturi cu multe calorii Poți începe ziua cu un fresh de portocale, de exemplu. Are multe calorii și îți va oferi doza de energie de care ai nevoie.

dieta de ingrasare

Pe parcursul zilei, poți bea un pahar sau două de lapte — varianta nedegresată conține multe calorii și e plin de proteine și calciu. Desigur, nu e vorba de chipsuri, ci de gustări sănătoase: nuci, semințe, alune, banane, biscuiți din cereale integrale.

Jumătate din proteine trebuie să fie de origine animală

Acest lucru te ajută să mănânci mai multă mâncare înainte să te simți plină. Iată câteva alimente calorice, dar sănătoase, care nu ar trebui să lipsească din cura de îngrășare pentru femei: Oleaginoase: migdale, nuci, nuci macadamia, arahide etc. Fructe uscate: stafide, smochine, curmale, prune etc. Lactate nedegresate: lapte integral, iaurt nedegresat, brânză, cremă de brânză.

Grăsimi și uleiuri: ulei de măsline extra virgin și ulei de avocado.

Sportul şi îngrăşarea

Cereale: cereale integrale, cum ar fi ovăzul dieta de ingrasare orezul brun. Carne: carne de pui, carne de viță, carne de porc, miel etc. Alege bucăți mai grase.

dieta de ingrasare

Tuberculi: Cartofi, cartofi dulci.