Cele mai bune procente macro pentru pierderea de grăsimi, Alimente cu lipide, carbohidrati si proteine sanatoase | latinoamericando.ro


  1. Slabire cu zeama de varza
  2. Cele mai bune macro-uri pentru tăiere (cu un calculator!)
  3. Există tot atâtea teorii despre cum să slăbești, deoarece trebuie să se piardă kilogramele, iar una dintre cele mai noi tendințe de pierdere în greutate implică un contor de macro-uri alimentare.
  4. Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  5. 5 moduri de a stăpâni dieta Keto, potrivit experților - Pierdere În Greutate

În primul rând, utilizați acest calculator pentru a afla cât de multe calorii puteți consuma în fiecare zi, în timp ce încă slabiti: Pentru a afla cum să vă împărțiți macronutrienții, utilizați acest calculator. Sa sperăm că nivelul dvs.

cele mai bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

Rețineți că numărul zilnic de calorii este doar o estimare. Pentru a vă mentine in forma, trebuie să începeți să urmăriți aportul alimentar în fiecare zi și să vă verificați greutatea corporală de dimineață de câteva ori pe săptămână.

Cum să vă configurați macro-urile pentru tăiere pentru vară

Scopul dvs. Dacă pierdeți prea repede, crescând riscul de pierdere a musculaturii, creșteti caloriile cu procente.

  • Politica De Confidențialitate 5 moduri de a stăpâni dieta Keto, potrivit experților Există trucuri pe care dieteticii le pot folosi pentru a le ajuta să rămână în cetoză, făcând astfel dieta mai eficientă și mai eficientă - iată-le.
  • Cele 4 principii nutritionale pe care trebuie sa le stii pentru pierderea grasimii. - ProteineMag

Principiul 1: Consumați mai multă proteină și distribuiți-o uniform Proteina oferă beneficii în faza de pierdere a grăsimilor care vă vor ajuta să vă maximizați schimbările fizice pe măsură ce treceți prin acest program. În primul rând, joacă un rol major în creșterea și repararea mușchilor. Atâta timp cât consumați suficientă proteină, puteți optimiza întreținerea musculară chiar și atunci când restricționați caloriile.

Puneți-vă la dispoziție planul Există la fel de multe teorii despre cum să slăbești, pe cât de multe kilograme trebuie pierdute, iar una dintre cele mai noi tendințe de slăbire implică un contor macro alimentar. Macro este prescurtarea pentru macronutrienți, dintre care există trei. Carbohidrații sunt un macronutrienți, la fel ca grăsimile și proteinele. Consumul lor în anumite procente este o modalitate de a planifica o dietă de slăbit. Unde devine dificil este să decideți asupra acestor proporții.

Proteina poate reduce, de asemenea, pofta de mâncare pentru că este nevoie de timp pentru digerare, astfel încât alimentele să rămână în stomac mai mult timp. In plus, proteinele declanseaza eliberarea mai multor hormoni de satietate, inclusiv colecistokinina, care va va suprima mai mult foamea.

Și cu cât mai multă proteină mâncați, cu atât mai multă cantitate de colecistokinină este eliberată și cu atât mai puțin va va fi foame.

cele mai bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

Dar cât de multă proteină trebuie să mănânci? Produse de slabit Recomandarea din studiu este un bun punct de plecare.

cele mai bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

Provocarea dvs. Când este timpul să pierdeti din caloriilor, pierdeti întâi grăsimea.

Stabiliți-vă raporturile de macronutrienți

Cu cât este mai mare volumul și intensitatea antrenamentului, cu atât mai mult corpul se bazează pe carbohidrați. Să presupunem că trebuie să creați un deficit de de calorii.

CUM CALCULEZ CALORIILE PENTRU SLABIRE?

Puteți elimina 33 de grame de grăsime, echivalentul a 2 linguri de ulei de măsline sau 4 linguri de unt de arahide știu, este naspa, dar este pentru a castiga. Tăierea carbohidraților ar avea probabil un impact mai mare asupra satietatii tău. Și dacă sunteți un gurmand în mod constant când sunteti la dieta, șansele dvs.

cele mai bune procente macro pentru pierderea de grăsimi

Mâncarea dvs. Consumul de carbohidrați post-antrenament minimalizeaza, de asemenea, rata de defalcare musculară și îmbunătățește procesul de recuperare. Pentru a minimaliza energia înainte și în timpul antrenamentelor și pentru recuperarea după aceea, distribuiți consumul de carbohidrați după cum urmează:.